מפגינים גם בשבת • עשרות שרו שירי מחאה ברחובה של עיר

    "כי לאור העיסוק הרב והחשיפה הגדולה של מעצר הבחור וההפגנות שנילוו לכך, זכינו לקדש שם שמים בכך שקיימנו דבר רבותינו ובראשם ראש הישיבה הגר"ש אוירבך ויצאנו למחות בהמונינו כדי להביא לשיחרורו המהיר של הבחור חזרה לספסלי הישיבה, והתוצאות מדברות בעד עצמם"
    ישראל אוחיון 14 Comment on מפגינים גם בשבת • עשרות שרו שירי מחאה ברחובה של עיר

    גם בשבת האחרונה נמשכה מחאת 'בני תורה' בעקבות מעצר תלמיד הישיבה • כמה עשרות אברכים מהעיר אלעד התאספו בליל שבת לתפילת קבלת שבת וערבית ברחובה של עיר בסמוך לישיבתו של הבחור העצור

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    "כי לאור העיסוק הרב והחשיפה הגדולה של מעצר הבחור וההפגנות שנילוו לכך, זכינו לקדש שם שמים בכך שקיימנו דבר רבותינו ובראשם ראש הישיבה הגר"ש אוירבך ויצאנו למחות בהמונינו כדי להביא לשיחרורו המהיר של הבחור חזרה לספסלי הישיבה, והתוצאות מדברות בעד עצמם"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם בשבת האחרונה נמשכה המחאה של אנשי 'בני תורה' בעקבות מעצר תלמיד הישיבה בגין עריקות מצה"ל. כמה עשרות אברכים מהעיר אלעד התאספו בליל שבת לתפילת קבלת שבת וערבית ברחובה של עיר בסמוך לישיבתו של הבחור העצור. לאחר התפילה שרו המוחים שירי מחאה והתפזרו לביתם.

    אמש לקראת חצות חזרו המפגינים לרחובה של עיר. במהלך ההפגנה בצומת הרחובות השומר ז'בוטינסקי נעצרו שני בחורים על ידי המשטרה. מבדיקה שערכו השוטרים במקום עם המסוף המשטרתי התגלה כי אחד העצורים אמש הוא עריק צבאי אשר נמנע מהתייצבות בלשכת הגיוס, אי לכך הורתה המשטרה על המשך מעצרו ובשלב זה נבדקת האפשרות להמשך מעצרו במידת הצורך.

    גורם ב'בני תורה' אמר הבוקר לאתר 'קול חי' כי "ככל הנראה יימשכו ההפגנות גם בימים הקרובים בעקבות העצורים הנוספים".

    כזכור, במהלך ההפגנות שהתקיימו בסוף השבוע שעבר נעצרו 20 מפגינים, בבני ברק, אשדוד, צומת שילת, בית שמש וירושלים. כולם שוחררו ושבו לביתם.

    ביום שישי האריך בית המשפט הצבאי ביפו את מעצרו של תלמיד הישיבה ב- 13 יום, בניכוי ימי מעצרו. הוועדה להצלת עולם התורה ציינה כי "כי לאור העיסוק הרב והחשיפה הגדולה של מעצר הבחור וההפגנות שנילוו לכך, זכינו לקדש שם שמים בכך שקיימנו דבר רבותינו ובראשם ראש הישיבה הגר"ש אוירבך ויצאנו למחות בהמונינו כדי להביא לשיחרורו המהיר של הבחור חזרה לספסלי הישיבה, והתוצאות מדברות בעד עצמם".



    14 תגובות

    מיין תגובות
    1. 14

      אשרינו שזכינו להחלץ למען אסיר עולם הבליינות והפריצות עושק נהג המונית!!!

      1. כל הכבוד על הערבות הדדית ועל המאבק העיקש בחוק גפני ולפיד (גזירת הפיתויים לעזוב את הבית מדרש וללכת לצבא )

      2. התא מבלבל את המוח

    2. 13

      הישיבה של הבחור זה ישיבת שערי תבונה אשר בראש המוסדות בהם עומד הגאון הגדול הרב אהרן חדד והם ניטרליים לגמרי בכל הפוליטיקה מדובר בישיבה הכי טובה בעולם הספרדי המונה כ 700 תלמידים ועוד כ 100 אברכים הרב חדד הרים את קרנם של בני עדות המזרח

      1. בעניין ההתייצבות כמו בעניין השוטטות באילת אין "ניטרליים". "הלנו אתה, אם לצרינו?" או שממושמעים להחלטת שלושת מועצות גדולי וחכמי התורה בעניין ההתייצבות לדחייה, או שלא. או ששומרים על הבחורים שלא יסתובבו באילת או שלא.

    3. 12

      כל הכבוד להם זה קידוש ש"ש וערבות הדדית
      שלא ינחו ולא ישקטו עד שיסרו את גזירת הפיתויים לגיוס לצבא

    4. 11

      כל הכבוד להם
      ממש ערבות הדדית המשיכו והצליחו במאבק נגד גזירת גפני (גזירת הפיתויים לצבא)

    5. 9

      משועממים משועממים אין לכם מה לעשות תסעו לאילת תעשו מה שהאסיר שלכם עשה

    6. 8

      טוב מאוד כל מי שיכול שיפגין כל זמן שאפשר חייבים לגלות את האמת ושיראו מי באמת המנהיג

    7. 6

      כל הכבוד להם שימשכו להלחם בחוק לפיד גפני חוק הפיתויים והשידול לעזוב אצת הישיבה וללכת לצבא

    8. 5

      הזוי שקבוצת אנשים מטורפים וחסרי שחל חושבים לקבוע את סדר היום הציבורי וחושבי שהם יותר חכמים מאנשים שכל חיהם עסקו בתורה ויראה